Karty

nedeľa 20. decembra 2015

3 sklamania


 V tomto článku vám predstavím 3 produkty, ktoré ma v poslednej dobe sklamali a vysvetlím vám prečo.  Zhodou okolností ide o privátne značky z DM drogérie.



Alverde - Repair-Haarspitzen-Fluid - regeneračné sérum na vlasové končeky s avokádom a bambuckým maslom. Kúpila som si ho na základe youtubového videa, kde ho autorka odporúčala ako alternatívu k silikónovým olejčekom. Použila som ho však len dva krát. Má riedku, lepkavú konzistenciu a bohužiaľ robí presný opak toho, čo by mal. Po použití sú vlasy drsné, hrubé a nepríjemné na dotyk. Žiadna hydratácia, ani výživa. Prekvapuje ma, že tento produkt má na druhom mieste v zložení alkohol. 

Alverde Nachtcreme Wildrose - so začiatkom chladnejšieho počasia pocítila moja pleť potrebu výživnejšieho krému. Voľba padla na nočný krém od značky Alverde. Vôňa typická pre túto značku, dobre sa roztieral a na prvý "dotyk" vyzeral, že pôjde o dobrý krém. Až do momentu kým zaschol. Nastalo neprijemné pnutie a pocit akejsi zaschnutej vrstvy na pokožke. Mala som pocit, že som si na tvár natrela mydlovú vodu a bez opláchnutia nechala uschnúť. 

Balea Reingungs Ol-Fluif - čistiaci gél na tvár pre suchú pokožku. Keď som ho zbadala, tak som sa potešila, že som konečne našla iný čistiaci gél, ako tie, ktoré sú určené na mastnú pleť. Po použití som však už taká nadšená nebola. Je pomerne riedky, takže sa zle nanáša, po použití zanecháva olejovú vrstvu na pokožke a čo je najhoršie - nedokáže odstrániť make-up, čo je moja základná požiadavka na čistiace gély. 

Máte skúsenosti s niektorým z týchto troch výrobkov? Ak áno, aké? 

2 komentáre:

  1. Ja mam ten olejovy fluid naopak moc rada, makeup mi odstrani dobre a zadnou olejovou vrstvu po pouziti necitim, to je skoda, ze ti nevyhovuje. Ja s nim odlicuji i oci a uplne v pohode, jenom mi vadi, ze mam potom nejakou chvili zamlzene videni :D A ten nocni krem od Alverde mam na seznamu, tak jsem zvedava jak sedne mne :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. rozmyslam ci sa nemohlo stat, ze som si kupila nejake "vadne" balenie. lebo mne riasenku na ociach len rozmazal okolo oci a make-up tak isto, vobec neodstranil. a to nepouzivam ziadne vodeodolne produkty.

      Odstrániť