Karty

sobota 8. decembra 2012

Face Wash - Himalaya Herbals

Ak dlhšie sledujete môj blog tak iste viete, že milujem čistiace gély. Preto som rada, že mi stránka www.mojahimalaya.sk umožnila otestovať Face Wash. Ako som už dávnejšie spomínala, čistiace gély boli pre mňa zázrakom, ktorý mi odstránil 90% akné a tak na ne nedám dopustiť. A aké som mala skúsenosti s týmto konkrétnym výrobkom? Čítajte nižie. 


Oficiálny popis sľubuje, že Face wash


  • Pleť odmasťuje
  • Oživuje ju a udržuje sviežu a žiariacu
  • Na rozdiel od mydla, udržuje vlhkosť aj po častých umytiach.


A ja sa s týmto popisom stotožnujem, je naozaj pravdivý. Vôbec nie je agresívny a nevysušuje pleť, napriek tomu, že ho používam dva krát denne. Vlastne je jeden z najmenej vysušujúcich čistiacich gélov aké som kedy mala. Príjemne vonia - je v ňom cítiť jeho zložky - med a citrón. Obsahuje malé modré bodky, avšak na to aby mal gél nejaký peelingový účinok ich tam je málo. Po nanesení ich cítim na celej tvári tak 5. Gél má pomerne hustú konzistenciu, nie je potrebné ho teda aplikovať príliš veľa a tým pádom balenie dlho vydrží. Na moje milé prekvapenie aj odličuje. Avšak neodporúčam ním odličovať oči. Keď sa do nich dostane dosť štípe. Celkove ho hodnotím veľmi pozitívne, naozaj mu nemám čo vyčítať. Po použití akéhokoľvek čistiaceho gélu si tvár nakrémujte vhodne zvoleným krémom podľa typu vašej pleti. 

A kde ho zoženiete? Bohužiaľ nie je dostupný v bežných obchodoch, dá sa jedine objednať zo stránky http://www.mojahimalaya.skPráve teraz majú na nej vianočnú akciu – zľavy 10% - 50% na celý sortiment. Ak však chcete ušetriť ešte viac, zadajte v procese objednávky v kroku „Doprava a platba“ kód "BELLATRIX" (bez úvodzoviek) a získate 15% zľavu z už zľavnených cien. A to sa skutočne oplatí! 

Poznámka na záver: ak pozorujete, že sa vám na tvári vytvorila akoby druhá vrstva kože, ktorá sa olupuje je to príznak toho, že ste to s čistením pleti prehnali. Znížte množstvo produktov, ktorými ju čistíte, vymeňte ich za menej agresívne, alebo čistite menej často. Ale nebojte sa, s týmto produktom sa mi to nestalo:) 

1 komentár:

  1. I do accept aѕ true with all the сoncepts you've offered to your post. They are very convincing and will definitely work. Still, the posts are too quick for newbies. Could you please lengthen them a bit from subsequent time? Thanks for the post.

    Here is my site; iphone repair petaling jaya
    Feel free to surf my blog post ... iphone repair pj

    OdpovedaťOdstrániť