Karty

utorok 16. októbra 2012

Matricium + Matriciane (vzorky zdarma)

zdroj: google images

Matricium je jedinečný produkt, ktorý slúži na hĺbkovú regeneráciu buniek a tkaniva. Je to tiež registrovaná zdravotnícka pomôcka, ktorá obsahuje len pokožke vlastné látky. Balenie je pekné, avšak pomerne veľké na to, že obsahuje 30 ampuliek. Je určený pre osoby staršie ako 30 rokov, alebo pre osoby, ktoré podstúpili chirurgický, dermatologický alebo kozmetický zákrok. Použiť sa má jedna za deň a to buď celý obsah naraz, alebo polovica večer a druhá polovica ráno. Avšak, medzi použitím prvej a druhej polovice nesmie byť viac ako 12 hodín. Pri nanášaní sa netreba vyhýbať očnému okoliu, práve naopak. Ideálne je produkt zafixovať krémom, aby sa účinné látky neodparili. Kúra sa má opakovať 3-4 krát do roka. A moja skúsenosť. Napriek tomu, že mi bolo povedané, že mám prvé výsledky očakávať približne po týždni, videla som ich už na druhý deň. Pokožka bola viditeľne napnutejšia a pôsobila zdravšie. Po dlhšej dobe som pozorovala, že moje vrásky na čele (spôsobené zaostrovaním - mám zlý zrak) boli plytšie a menej výrazné. Môžem teda povedať, že produkt spĺňa to čo sľubuje a že funguje. Cena je 50 €. 

Aktuálne prichádzajú na trh ďalšie produkty z tohto radu. Obsahuje tri krémy a jedno sérum. Podrobnosti nájdete na stránke www.matriciane.skKaždý, kto sa zaregistruje, získa Beauty Matrix Set zadarmo (do vyčerpania zásob) a automaticky bude zaradený do súťaže o 100 hodnotných cien (1.cena je dermatologický zákrok podľa vlastného výberu v hodnote 1000€).

1 komentár:

  1. no budem ti verit, aj ked za tu cenu by som ocakavala zazraky

    http://saschanitra.blogspot.de/

    OdpovedaťOdstrániť