Karty

nedeľa 28. októbra 2012

Atoderm

Atoderm je kozmetický rad od Biodermy určený na suchú pokožku. Ja vám predstavím dva výrobky, ktoré som vyskúšala - a to sprchový gél a krém. Tento článok píšem po úplnom spotrebovaní oboch výrobkov a teda po ich dlhodobom testovaní.


Atoderm sprchový gél je určený na suchú až veľmi suchú pokožku. Odstraňuje pocit pnutia pokožky, pokožka zostáva jemná a hodvábna. Je hypoalergénny, neobsahuje mydlo ani parabény. Má príjemnú vôňu, ktorá pripomína typ vôní, ktoré bývajú označované ako "oceán". Balenie má 500 ml a praktickú pumpičku, ktorá fungovala aj keď v balení zostávalo už len minimálne množstvo sprchového gélu. 


Atoderm Krém sa síce nazýva krém, ale má konzistenciu telového mlieka. Je určený aj na telo aj na tvár.  Vďaka výživným a obnovujúcim aktívnym zložkám spevňuje kožnú bariéru a tým zabraňuje prieniku dráždivých látok. Je neparfumovaný. Balenie je hygienické s pumpičkou, aj keď v tomto prípade bol trošku problém vydolovať "spodok". Pred začatím používania som sa trochu bála, či nebude mastný, ale moje obavy sa ukázali ako neopodstatnené. Pravdupovediac, je to jedno z najlepších telových mliek aké som kedy mala. Rýchlo sa vstrebáva a napriek tomu pokožku dobre hydratuje a vyživuje. Po použití som nemala pocit "nakrémovanosti", ale som mala pocit, ako keby moja pokožka bola taká zdravá, hladká a vyživená prirodzene. Taktiež ma veľmi milo prekvapil dlhodobý účinok tohoto krému. Bežne používam telové mlieko(telove maslo, alebo krém) po každom sprchovaní, ale po použití tohoto nebolo vždy treba. Účinky skrátka pretrvali aj po ďalšom osprchovaní, kožu som nemala vôbec suchú, napriek tomu, že sa sprchujem dlho a nadštandardne teplou vodou. Skrátka z tohto produktu som bola úprimne nadšená a rozhodne ho odporúčam. 

1 komentár: