Karty

nedeľa 23. septembra 2012

CHI Silk Infusion or Biosilk Silk Therapy (Porovnanie)


Dlho ma tieto dva produkty ma na základe mnohých pozitývnych recenzií veľmi lákali, až som si ich nakoniec objednala z ebayu. Oficiálne texty som neštudovala, ale ide o akési bezoplachové olejíčky na vlasy.  Rozhodla som sa pre najmenšie balenia - 15 ml. Čiže áno, objem je približne rovnaký ako v prípade laku na nechty. Ak si myslíte, že je to na vyskúšanie málo, mýlite sa. Jedna väčšia kvapka stačí na celé (polodlhé) vlasy. Jedna táto minifľaštička mi vydržala mesiac pri používaní dva krát týždenne. Vlasy su po nanesení nádherne jemné, lesklé, uhladené a čo mňa najviac potešilo - bez krepovitosti. Nič lepšie som na svojich vlasoch snáď ešte nemala.
Oba výrobky sú od tej istej firmy (Farouk systems) a oba majú medovo-sirupovú konzistenciu. Biosilk má priesvitnú farbu a Chi je jemne do žlta. Hlavný rozdiel je vo vôni. Chi vonia ako pánsky parfum, Biosilk má jemnú a príjemnú vôňu. Biosilk obsahuje alkohol, Chi nie, takže Chi je vhodnejší ako ochrana pred teplom.   Oba som však používala aj pod žehličku  a mala som dojem, že žehlička ich pozitívne účinky ešte znásobila. Nanášala som ich vždy do suchých vlasov. 
Prvé razy som v týchto dvoch výrobkoch nezaznamenala žiadny rozdiel, neskôr som mi zdal čo sa týka účinkov Chi o niečo lepší, ale ten rozdiel je naozaj minimálny. 
Na Slovensku je pokiaľ viem (opravte ma ak sa mýlim) v kamenných obchodoch dostupný len Biosilk a to v sieti Fann parfumérií. Nevýhodou je jeho vyššia cena (50 ml - 16,20 €), ktorá je však kompenzovaná tým, že to vydrží naozaj dlho. 

8 komentárov:

  1. Mám také oba,ale více se mi osvědčil Biosilk. Přijde mi výživnější,ale přitom vůbec nezatíží.A vůně je daleko příjemnější. Já nanáším do vlhkých vlasů. Lucka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No tento clanok mi prisiel dost vhod, pretoze akurat zhruba tyzden dozadu som sa dozvedela o Farouk systems :-). Vraj aktualne pracuju na vyrobe farby na vlasy bez PPD, na co sa hrozne tesim :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. CHI sa da väčšinou kúpiť len v kaderníctvach alebo na ich stranke.....v ZA sa da zohnať skoro v každom lepšom :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. CHI sa da väčšinou kúpiť len v kaderníctvach alebo na ich stranke.....v ZA sa da zohnať skoro v každom lepšom :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ty mini obaly jsou TAK roztomilé :D Já mám taky oba a tak nějak podvědomě mám raději CHI, ale nejspíš to bude právě proto, že ho mám v tom mini super cute balení, zatímco Biosilk mám velký :D :D
    Wambi

    OdpovedaťOdstrániť
  6. v Kliere byva bezne CHI...minule som pozerala aj na cenu, ale myslim, ze vyjde vyhodnejsie na nete..

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ahoj, taktiez som mala problem so zhananim CHI Silk Infusion za rozumnu cenu. Kupila som vacsie mnozstvo zo zahranicia a mam par kuskov na predaj.
    http://www.mimibazar.sk/bazar.php?user=283339
    Kika

    OdpovedaťOdstrániť