Karty

utorok 14. februára 2012

Recenzia - Bioderma Sensibio H2O

Zdravím vás:) V nasledujúcich týždňoch vám vďaka spolupráci s www.bioderma.sk poskytnem recenziu niekoľkých výrobkov tejto značky. Výrobky Bioderma sa predávajú v lekárňach. Prvým, ktorý vám predstavím, je az ich najznámejší výrobok Sensibio H2O -  micelárna voda.


Predpokladám, že ste o tejto vode už niečo čítali - často sa objavuje na blogoch, prípadne ju aj osobne vyskúšali. Preto sa Vám pokúsim poskytnúť pár informácií, ktoré ste možno nevedeli. Začnem samotným pojmom "micelárna voda". Sama som dlho nevedela, čo to znamená. Micely sú častice zložené z hydrofilnej a lipofilnej časti. To znamená, že na seba nabaľujú nečistoty rozpustné vo vode (hydrofilná časť) a taktiež aj nečistoty rozpustné v tukoch (lipofilná časť). Bioderma bola prvá spoločnosť, ktorá vyvinula micelárnu vodu.

Táto voda je určená na citlivú pleť. Čistí, perfektne odličuje a upokojuje pokožku. Je neparfumovaná a bez alkoholu. Je určená na odličovanie celej tváre aj očí. A čo je podstatné absolútne vôbec NEŠTÍPE, ani keď sa dostane do očí. Pre mňa je tiež dosť podstatný fakt, že nevysušuje pokožku. Odlíči aj vodeodolný make-up.

Taktiež ju môžete použiť na očistenie perom popísanej pokožky. Či už je na ťahák, ktorý ste použilii na skúške, alebo na mladšieho člena rodiny, ktorý si nakreslil "tetovanie" :D

Po použití už nie je potrebné pleť oplachovať vodou, ja to však v prípade odličovania pier odporúčam. Ak by ste si ich totiž nedopatrením potom olízli, cítili by ste značne horkú chuť.

Záver: Rozhodne odporúčam, je naozaj výborná.

7 komentárov:

  1. Pre mňa je bioderma najlepšia kozmetika, či už táto rada alebo iná... túto vodu používam a odlíči lepšie ako hocičo... najlepšia vec :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. to víš, že je to zbytečné, ale kamarádka chtěla nějaký zázrak, který u nás v drogérii nesehnala a tak jsme se v pětici holek domluvily, že si tedy každá koupíme něco, abychom jí ušetřily na poštovném :D...
    Děláme to tak poměrně často. Ať objednáváme z Česka nebo ze zahraničí :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Micelárku od Biodermy mám už dlouho a nic lepšího na odličování jsem ještě neměla.

    http://spicedchocolate.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. to teraz všetky spolupracuju s biodermou? :D aj ja chcem:D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. kto vsetci? ja som si okrem mna vsimla iba "whatluciadid"

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ja som to videla už asi na 5-tich blogoch ale neviem kde lebo ja klikam hore dole ani neviem kde co citam vacsinou... ale je ich viac urcite,...

    OdpovedaťOdstrániť